First Hotels

Fra den 1. april 2025 ophører samarbejdet mellem SAS EuroBonus og First Hotels. Dette betyder, at det ikke længere vil være muligt at optjene SAS EuroBonus-point ved ophold hos First Hotels.
Hvad betyder dette for dig som medlem?
Du kan stadig optjene SAS EuroBonus-point for ophold, der:
Bookes senest den 1. april 2025
Afsluttes senest den 1. april 2026
Bemærk, at ophold booket mere end et år i forvejen efter den 1. april 2025 ikke vil kvalificere til SAS EuroBonus-point. Hvis du glemmer at registrere dine point, kan du anmode om dem retroaktivt indtil den 1. oktober 2025 (seks måneder efter at samarbejdet ophører). Allerede optjente SAS EuroBonus-point påvirkes ikke og kan stadig bruges som normalt i henhold til SAS EuroBonus' vilkår.

Du kan registrere manglende point op til seks måneder efter datoen for udcheckning, forudsat at du var EuroBonus-medlem, da du overnattede der. Du skal blot sende en e-mail til deres medlemsservice (med dit navn, EuroBonus-nummer og kvittering på hotelopholdet). Bemærk, at det kan tage op til otte uger, før dine point bliver bekræftet og føjet til din konto.