
Sig hej til Ture!
Mød Ture, vores avancerede AI-chatbot, der giver en mere menneskelig og effektiv oplevelse.
Vi er glade for at kunne meddele, at vores helt nye chatbot til kundeservice er live fra den 12. februar 2025!
Ture er her for at give dig en bedre service end Turi, vores tidligere chatbot. I modsætning til traditionelle chatbots kan Ture forstå grammatik- og stavefejl, skifte problemfrit mellem skandinavisk og engelsk og håndtere de fleste forespørgsler, som du normalt skal tale med en kundeservicemedarbejder om.
Selvom Ture konstant lærer og forbedrer sig, forstår vi, at der stadig vil være tidspunkter, hvor det er bedst at tale med et menneske.
Du kan være sikker på, at vi er forpligtet til at forbedre vores tjenester på tværs af alle kanaler. Tænk på Ture som en opgraderet måde at interagere med SAS på.
Prøv Ture - vi er sikre på, at du vil blive imponeret!
Godt at vide
Fortrydelsesret
Book nu. Beslut dig senere. Med vores fleksible 24-timers fortrydelsesret kan du afbestille din rejse uden beregning inden for 24 timer efter, bookingen blev foretaget.
Ændring af din billet
Uanset om du har brug for at ændre dine rejsedatoer eller navnene på rejsende, har vi al den information, du har brug for.
Afbestilling og refundering
Hvis du ikke kan rejse og har brug for at afbestille din rejse, kan du være berettiget til en refundering. Nedenfor finder du information om regler for refundering af billetter, og hvordan du ansøger om refundering.
Din flyvning er aflyst
Hvis din SAS-flyvning bliver aflyst, gør vi vores bedste for at tage os af dig og holde dig opdateret.
Din flyvning er forsinket
Hvis din flyvning er forsinket, vil vi informere dig så hurtigt som muligt via SMS og vores app baseret på kontaktoplysningerne i din booking. Hvis din flyvning er væsentligt forsinket, og du vælger ikke at rejse, kan du være berettiget til kompensation.
Hittegods
Her er de ting, du skal vide, hvis du har mistet noget, mens du rejste med os eller i lufthavnen.