Loading...
Hvis din bagage var beskadiget eller forsinket, skal du blot udfylde nedenstående information, så vi kan fastslå din kompensation. Læs mere om forsinket eller beskadiget bagage.
* Obligatorisk information
Hvad vedrører din anmodning?
Det er altid godt at holde kontakten. Vi byder alle former for feedback velkommen, uanset om du ønsker at give os en kompliment eller hvis der er noget, som ikke er gået så godt – dine meninger betyder noget.
For at vi kan give dig hurtig og sikker håndtering, bedes du bruge vores kontaktformular for at komme i kontakt med den korrekte afdeling. Ved at udfylde vores formular giver du os al den information, der er nødvendig, for at vi kan behandle din sag.
Vores formular er krypteret og er den sikreste måde at dele dine informationer med os på.
Hvis du ønsker at kontakte os pr. brev, er vores adresse:
SASCustomer Service195 87 StockholmSverige
SASCustomer ServiceRoald Amundsens vei 12060 GardermoenNorge
SASCustomer ServiceAmager Strandvei 3922770 KastrupDanmark
Hvis du har brug for at kontakte os vedrørende en fremtidig rejse eller noget presserende, bedes du kontakte os via chat eller telefon.