Flere tog- og busmuligheder vil snart blive tilføjet
Læs SAS' ansvarsfraskrivelse og vilkår for brug af denne transfer tjeneste, som ejes og leveres af en tredjepartsudbyder.
  • Automatisk ombooking, hvis dit fly er forsinket
  • Et bredt udvalg af muligheder
  • Billetter og instruktioner sendes på forhånd
  • Bevar overblikket – selv før du er taget afsted

Sådan booker du en transfer

Vælg, book og betal på forhånd, og lad vores transferpartnere tage sig af resten.

FAQ

hoppa er vores betroede transportpartner med et netværk af tog-, bus- og taxatjenester over hele verden. hoppa har specialiseret sig i at søge, sammenligne og booke din transport så enkelt som muligt. De sammenligner tusindvis af udbydere fra hele verden for at hjælpe dig med at træffe det rigtige valg.

Din transferreservation er forbundet med dit fly, hvilket betyder, at din valgte transfer automatisk ombookes, så den matcher dit nye ankomsttidspunkt. Hvis dit fly bliver aflyst, eller vi ikke er i stand til at ombooke din overførsel, vil du modtage fuld refusion.

Hvis det sted, du leder efter, ikke er tilgængeligt at booke online, bedes du kontakte Pre-Travel-teamet på hoppa for at få hjælp.

Hvis den transfer-mulighed, du leder efter, ikke er tilgængelig at booke online, bedes du kontakte Pre-Travel-teamet på hoppa for at få hjælp.

Når du har valgt din foretrukne transfer på reservationsstadiet, vil du blive tilbudt muligheden for at tilføje ekstraudstyr til din reservation, såsom barnesæder. Eventuelle ekstraudstyr skal tilføjes på dette stadium. Bemærk venligst, at ikke alle turudbydere tilbyder alt ekstraudstyr, og hvis det ekstra du leder efter ikke kan ses, skal du vælge en anden turudbyder. Hvis du har gennemført din reservation og ønsker at tilføje ekstramateriale til din reservation, bedes du kontakte Pre-Travel-teamet på hoppa for at få hjælp.

Reservationsbekræftelsen vil være blevet sendt til dig, når reservationen er gennemført. Hvis dette ikke er modtaget, bedes du kontakte Pre-Travel-teamet på hoppa for at få hjælp.

Mødeinstruktionerne om, hvordan du finder vores overførsel, er detaljeret på din e-billet. Din e-billet vil være blevet sendt til dig via e-mail 7 dage før din rejsedato eller umiddelbart efter booking, hvis du rejser inden for de næste 7 dage. For yderligere assistance kontakt venligst Pre-Travel-teamet på hoppa.

Du kan ændre eller annullere din reservation op til 48 timer før afrejse. For yderligere assistance kontakt venligst Pre-Travel-teamet på hoppa.

Kontaktoplysninger for din turudbyder og hoppa kan findes på din e-billet – kontakt hoppa for at få hjælp. Alternativt kan kontaktoplysninger for din chauffør være blevet sendt til dig via WhatsApp eller SMS 1 time før dit afhentningstidspunkt, kontakt venligst din chauffør direkte for at få hjælp.

Hvordan kontakter jeg hoppa kundeservice?

Afhængigt af hvor du er på din rejse kan du kontakte hoppa online, via e-mail eller telefon som nedenfor.

rejseperiode

Kontakt

før rejsen 

hoppa online portal

Email – sassupport@hoppa.com

Telefon – +442045922807

På destinationen 

WhatsApp – +441373489007

hoppa online portal

Email – sassupport@hoppa.com

Telefon – +442045922807

efter rejsen 

hoppa online portal

Email – sascomplaints@hoppa.com

Telefon – +442045922807